FAQ

Kada će moj paket stići?
Razumijemo vas i mi bismo željeli imati naručene cipele odmah na sebi! Vrijeme ovisi o odabranom prijevozniku, GLS/HP 4-6 radnih dana i DHL 2-4 radnih dana. Ako mislite da je vaš paket izgubljen, napište nam na [email protected]
Kako mogu otkazati narudžbu?
Ako ste registrirani kupac, samo idite na svoj profil i odaberite narudžbu koju želite otkazati. Kliknite na gumb u donjem desnom kutu. Također možete ukloniti samo jedan proizvod iz svoje narudžbe. U slučaju da je narudžba plaćena, dobit ćete odgovarajući povrat novca. Nažalost, ako ste naručili kao gost, morate se obratiti našem timu za brigu o kupcima da vam pomogne.
Kako mogu pronaći broj za praćenje pošiljke?
Broj za praćenje dobit ćete automatski putem e-pošte. Ako ga ne možete pronaći ili imate problema s praćenjem narudžbe, kontaktirajte nas!
Kada šaljete moju narudžbu?
Naravno, činimo sve kako bismo vam narudžbu dostavili što je prije moguće. Ako naručite do 9:00, poslat ćemo ga istog dana. U suprotnom, otprema traje 24 sata.
Primio/la sam oštećenu robu, što da napravim?
Ispričavamo se! To se definitivno ne bi trebalo dogoditi. Kontaktirajte našu korisničku podršku u roku od 3 radna dana, a mi ćemo riješiti problem.
Trebam li poslati proizvode natrag u Prag?
Sve naše narudžbe izlaze iz našeg skladišta u Pragu, gdje imamo odjel za reklamaciju i uvoz, tako da bi paket treba stići ovdje. Ako vam je usput skrenuti u jednu od naših trgovina, naravno možete ga donijeti u bilo koju našu trgovinu. Provjerite svoju lokalnu web-lokaciju za lokalna vanjska skladišta, ako su dostupna. Molimo Vas da paket pošaljete isključivo Hrvatskom poštom, u suprotnom neće biti prihvaćen.
Poslao/la sam robu natrag prosle sedmice i jos uvijek nisam dobio/la nikakvu povratnu informaciju.
Adresa u Zagrebu je samo vanjska tvrtka koja salje vase povrate natrag nama u Prag te cijeli proces traje do 14 radnih dana. Ukoliko jos uvijek nije proslo to razdoblje, molimo Vas budite strpljivi.
Nakon koliko dugo će moj novac biti vraćen ako vratim proizvode natrag?
Čim primimo robu u glavno skladište, poslat ćemo vam email potvrdu, novac ćemo vratiti za otprilike 5 dana, naravno, pokušat ćemo što prije.
Zašto ne mogu vidjeti narudžbu na računu koji sam upravo izradio?
Ako ste narudžbu izradili bez registracije ili bez prijave na svoj račun, nažalost ne nalazi se tamo. Ne možemo dodavati narudžbe na vaš profil, ali primit ćete sve informacije na svoju e-poštu.
Ne mogu se prijaviti na svoj račun, zašto?
Moguće je da nemate račun. Prvo pokušajte stvoriti račun, a ako dobijete poruku o pogrešci, vaš je račun već stvoren, a problem je vjerojatno lozinka. Kliknite na "Zaboravili ste zaporku" pored ikone računa u desnom kutu naše web-lokacije i slijedite korake!
Mogu li naručiti bez registracije?
Registracija nije obavezna i dobit ćete sve informacije vezane uz narudžbu putem e-pošte. Ako stvorite račun, imat ćete sve svoje narudžbe zajedno i bit će Vam preglednije.
Kako mogu naručiti proizvode na web stranici?
Ako ste već odabrali proizvode i njihovu veličinu, jednostavno ih dodajte u košaricu i slijedite zeleni gumb koji će vas voditi kroz kupnju!
Kako odabrati velicinu?
Ispod svakog proizvoda mozete pronaci tablicu sa veličinama gdje se nalaze točne dimenzije svakog proizvoda.